אמנם לוטוס אבל לא בדיוק יוגה…
מפרט טכנולוגי: מנוע – 1195 סמ"ק, V טווין של ק.ט.מ, אותו מנוע המשמש ב-RC8R, גלי זיזים עיליים כפולים, 4 שסתומים לצילינדר, 122 כ"ס נ"מ, הזרקה אלקטרונית, ניצוץ כפול, גיר 6 הילוכים, מערכת בלימה של ברמבו 4 בוכנות לדיסקים כפולים, בולמי אוהלינס, ובעזרת שלדת פלדה מעורבת בהרבה טיטניום עם מעטפת סיבי קרבון וחישוקי "19 מאותו חומר קליל, מושג משקל נאה של 181 ק"ג.
בקיצור – ספורט מאשין. תנוחת יוגה לוטוס שלווה ממש לא תתאים פה.
לפני 5 שנים, ללא התרעה, ללא התראה, וללא אזהרה, יצאה קבוצת המרוצים הגרמנית "קודווה" עם תופעה מוזרה, אופנוע בשם לוטוס. הופעתו היתה בסימן תעלומה: ברור היה כי קבוצת המרוצים "לוטוס" הבריטית הסכימה להעניק לו את שמה, אבל באותה מידה היה ברור לכל כי אין לקבוצה המהוללת והמפורסמת כל קשר ליצור המוזר הזה.
האופנוע היה פרי עיצובו של דניאל סימון – שם ידוע בעולם עיצוב הרכב, הוא קיבל את שם הקוד C-01, ויוצרו ממנו 100 יחידות בלבד.
ההשראה ליצירה הגיעה ממכונית הפורמולה 1, הלוטוס 49 האגדית שהופיעה לראשונה על המסלולים בשנת 1967. מאז ועד היום שימשה הלוטוס מודל חיקוי לאין ספור דגמים של יצרנים שונים, וברוח מכונית אגדית זו לא צוייד האופנוע בכל העזרים האלקטרונים הנחשבים חובה בתקופתנו, כגון בקרת אחיזה, בקרת יציבות ובקרת נסיקה (ווילי). בדומה ללוטוס האייקונית המקורית כל השליטה נמצאת אך ורק בידי הטייס.
בניגוד ליצירות עיצוב משונות שכל הוויתן הינה קונספט בלבד, דווקא הלוטוס הזה נוח לרכיבה ומוציא מרוכביו מחמאות ושבחים. לפיכך ובהתאם, ובהשען על השם המיתולוגי וגם עקב מהדורת היצור המוגבלת, המחיר המבוקש עליו מידי אלו שרכשו את מהדורת האספנים הינו 137 אלף דולר. איך לא.
לוטוס, פרח האהבה, עכשיו גם בגרסת אופנוע. לתעשיית מיחזור החלומות כנראה אין גבולות.
מקור: סילודרום.
כמו כל אופנוע טנק דלק שני גלגלים ומנוע. ה פריירים לא מתים
מה זה הסלפי סטיק שמחובר לזרוע האחורית מצד שמאל?
בשביל הלוחית רישוי?
לוחית רישוי ומצלמות גו-פרו-שופוני
מזכיר לי את האופציה בקטלוג ההארד פארטס לקנות סט מדבקות עם שמות של כל מיני עזות אפריקניות, כדי להדביק על סט ארגזי התורה-טק. במקום לשרוף 20,000 ק"מ של חירי-בירי, רק להדביק ולצאת למכולת.