דג לשבת: זאב אלפא
כמעט והייתי שואל איך אף אחד לא חשב על זה קודם: לבסס פאואר קרוזר על המוטוגוצי קליפורניה 1400. אנשי גוצי עצמם לא חשבו על זה, וכשיצרו את הקליפורניה החדש, לנגד עיניהם עמדה השאיפה לשמור על רוח הקליפורניה המקורית מתחילת שנות ה-70, אבל בסדנת Officine Rossopuro האיטלקית חשבו בדיוק בכיוון הזה.
בעל הסדנה מסכם את הפרויקט כ"מורכב ביותר שבוצע על-ידי הסדנה מאז הוקמה". כ-90% מהאופנוע הם מיצור עצמי משלל חומרים יקרים, כשרק המנוע וחלק קטן מהשלדה סביבו הם מקוריים. מכל זווית שתסתכלו רואים את תשומת הלב המטורפת לפרטים, כשמזלג הגירדר והחישוקים, תת השלדה האחורית, הזרוע האחורית ומערכת הפליטה הם רק חלק מתכנון כולל שתקציב אינו מהווה שום בעיה (והוא אכן לא היווה כאן בעיה…).
בהיותו פרויקט הדגל, גם הכינוי – זאב אלפא – תואם את רוח העיצוב. יוצריו של האופנוע מדברים על כך שבראש וראשונה חשבו כאן על יכולת דינאמית וכיף ברכיבה. עם איך שהאופנוע הזה נראה – גם בחניה הוא תענוג.
האם זה חוקי "לאונן" מול תמונות של אופנועים כאלו ?!