קאג'יבה חוזרת לישראל

במסגרת ההשקה של דגמי 2020 של קאג'יבה, בתוך הררי המלל על המסורת האיטלקית, הטכנולוגיה ההיברידית והחידושים הרבים, עצר לרגע סטאפנו את שטף דיבורו, והרצין לרגע.

"רצינו לנצל את ההזדמנות ולבקש סליחה מהלקוחות הנאמנים  של המותג בישראל.

לא שכחנו, שהקג'יבה T4 היה מכלה סט פחמים ביומיים.

לא נכחיש, שהקאג'יבה אלפנט 200 היה פח זבל עוד לפני שהפך לקק-נוע.

אנו מביעים צער עמוק בפני חובבי האלאזורות. על כך שנאלצו להחנות אותם עם הפנים לירידה, כדי שיוכלו להניע בדחיפה.

אנו בהחלט מודעים לכך, שחלו שיבושים באספקה סדירה של חלקי חילוף, לפרקי זמן קצרים בין השנים  1995 ל-2020.  ברור לנו שהותרנו את בעלי הכלים עם בור ללא תחתית, ללא תכלית, נתונים לחסדיהם של שניים וחצי מוסכים שהסכימו לדבר איתם.

ולכן, החליטו האחים קסטליוני לפצות על כל אותן שנים אבודות, במבצע היכרות מיוחד, תחת הסיסמה "החלף ישן בחדש":

לקוח שיביא אלזורה 350, יקבל  קופון הנחה של 350 ש"ח,

אלפנט 900? –  9000 שקלים הנחה,

קגיבה פרציה? – שובר הנחה של  125 שקלים,

קג'יבה סופר סיטי? – 50 שקלים במתנה על כל קנייה של אקססוריז בחנות  היבואן,

אלפנט 200? – לא משתתף במבצע".

12 תגובות לקאג'יבה חוזרת לישראל

  1. קג'יבה פרציה, אחיזת כביש ללא תחרות. בשום נפח. נקודה

    • קגיבה ייצרו אופנועים מדהימים , חבל שהיום האופנועים כאלו חיוורים ומשעממים לעומת הכלים של פעם .

  2. מן הפח אל הפחת
    האגדה נישארה סיפור שמוטב שישאר בין דפי ההסטוריה

  3. לא מובן אם זו כותרת רצינית ו/או בדיחה צינית לא מוצלחת.
    יש התחלה, לא ברור מה האמצע ואיך נגמר הסוף.

  4. אריק רצ'בסקי // 03/03/2020 um 18:33 // הגב

    "עכשו סטפאנו יענה לשאלות העיתונאים" אמר המנחה לקהל שנקבץ בבית סוקולוב. "כמה אקבל על השנתיים האבודות עם ה T4 500?" צעק מישהו בקהל, והוסיף "לפי תחשיב שערכתי, רק על כל הברזה פריכה בראש מנוע שלו מגיע לי 500 שקל, והיו 9 כאלה".
    הס השתרר בבית העיתונאים, ובטרם ניתנה לסטאפנו הזדמנות להשיב, צעק מישהו אחר בקהל:
    "נתקעתי עם האלאזורה 350 הזו פעמיים בכל שבוע, ואפילו בחינם לא רצו לקחת אותה ממני, אז מה בדיוק אעשה עם קופון הנחה של 350 שקלים?"
    המנחה ניסה להסות את הרוחות המתלהמות, אולם סטפאנו לחש לו, "תן להם, שיוציאו ויפרקו הכל, היה יכול להיות גרוע בהרבה, אם היינו דוחפים להם בשעתו גם את ה w12 , ה w16 ואת הקג'יבה קניון, הם היו זוועות עולם".

  5. השיבר הראשי // 03/03/2020 um 19:55 // הגב

    אחד מהדגים המוצלחים רק חייב לציין שהעאלק דוקאטי קאג'יבה שלי אחד הדברים השווים שיש

  6. כל שמות הדגמים שהוזכרו כאן בין אם בגוף ה"כתבה" ובין אם בתגובות הם בעצם הדגמים הסבירים יותר שאולי לא היו אמינים, לא היו להם חלקים, היו מכוערים ומתפרקים אבל התנהגו כמו אופנוע במעט זמן שהצליחו לנסוע איכשהו. ההארד קור האמיתי אלו הדגמי 2 פעימות של הדור הקודם SSX / SST RX/ . אלו היו מגיפה של נבלות חסרות תקדים, לא הי בתולדות המהפיכה התעשייתית דבר כזה לפני ולא היה אחרי, עזבו מהפיכה תעשייתית. מאז שהמין האנושי התחיל לבנות "מכונות" (ולצורך העניין נגדיר גם חץ וקשת ע"מכונה") לא היה דבר כזה מזובל שהוציא למשתמשים את החשק לחיות.

  7. עם כל ההיסטוריה הדפוקה של קג'יבבה כדאי לא להביא את החדשים שבטוח לא השתנו באמינות המחורבנת שלהם ושל כל מוצר ממונע איטלקי.

  8. מכה על חטא // 08/03/2020 um 15:25 // הגב

    באיטליה יש אחלה פיצה ונשים יפות.
    .
    .
    .
    .
    .
    ופה זה בערך מסתיים.

    • וקורונה

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) // 13/03/2020 um 12:57 // הגב

        יאפ, רק עכשיו זה עלה לתודעה, הזקנים מספרים שהנגיף הזה החל את דרכו בקג'יבה בזמנו…

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם